Короткий опис(реферат):
У статті розкрито актуальність проблеми підготовки майбу-тніх учителів початкової освіти до екологічного виховання молодших школярів. Обґрунтовано сутність поняття «готовність майбутніх учителів до екологічного виховання молодших школярів». Проаналізовано підходи до розуміння критеріїв та показників готовності майбутніх учителів до педа-гогічної діяльності. Виокремлено та обґрунтовано критерії (змістовий, емоційно-ціннісний, діяльнісно-поведінковий) та охарактеризовано їх показники. Подано змістовну характеристику рівнів готовності майбутніх учителів початкової освіти до екологічного виховання молодших школярів (формальний (низький), продуктивний (середній), креативний (творчий)). Проаналізовано результати констатувального експерименту, спрямованого на визначення вихідних рівнів готовності майбутніх педагогів до екологічного виховання молодших школярів. = The article reveals the relevance of the problem of preparing future primary education teachers for the environmental education of younger students. The essence of the notion «readiness of future teachers for ecological education of younger students» is substantiated. The approaches to understanding the criteria and indicators of the readiness of future teachers for teaching are analyzed. The criteria (meaningful, emotional-value, activity-behavioral) are highlighted and substantiated and their indicators are characterized. The substantive characteristics of the readiness levels of future primary education teachers for the ecological education of younger students (formal (low), productive (medium), creative (creative)) are given. The results of the ascertaining experiment aimed at determining the initial levels of readiness of future teachers for the ecological education of younger students are analyzed.