Короткий опис(реферат):
У статті досліджено ефективність і успішність навчання каліграфічного письма, яке значною мірою залежить від забезпечення учнів початкових класів прописами, робочими зошитами з правильним написанням цифр, букв і з`єднань. Проаналізовано, Державний стандарт початкової загальної освіти, який передбачає формування графічних навичок письма, правильного, чіткого зображення букв та їх поєднань, плавного письма складів слів. Обґрунтовано, що робота над каліграфією, технікою письма не обмежується періодом навчання грамоти, а має продовжуватися у наступних класах. = At the present stage, the writing is a complex psychophysiological process not only for six-year-old students, but also for all younger students in general. The effectiveness and success of teaching calligraphy largely depends on the provision of primary school students with recipes, workbooks with the correct numbers, letters and compounds. The state standard of primary general education provides for the formation of graphic writing skills, correct, clear representation of letters and their combinations, smooth writing of word syllables. Work on calligraphy, writing techniques is not limited to the period of literacy, but should continue in subsequent classes.