Короткий опис(реферат):
У статті розкрито актуальність проблеми впровадження інтерактивних художньо-педагогічних технологій у процесі вивчення мистецької освітньої галузі. Обґрунтовано роль активної художньої діяльності і творчого самовираженню учнів у сфері мистецтва у змісті дисциплін, що реалізують освітню галузь «Мистецтво». Проаналізовано сутність понять «інтерактивне навчання», «інноваційний розвиток мистецької освіти майбутніх учителів початкової школи». Обґрунтовано діалогічні форми педагогічного спілкування як засіб стимулювання інтерпретаційної діяльності учнів. Виокремлено та обґрунтовано інтерактивні методи, доцільні для організації аналізу-інтерпретації творів мистецтва (фасилітована дискусія, метод проєктів). Охарактеризовано форми організації взаємодії учнів у навчальній діяльності: роботу в парах, трійках, малих і великих групах. Наведено приклади можливих колективних завдань для організації проєктної діяльності учнів 1-2-го класу. = The article reveals the urgency of the problem of introducing interactive art and pedagogical technologies in the study of art education. The role of active artistic activity and creative self-expression of students in the field of art in the content of disciplines implementing the educational field «Art» is substantiated. The essence of the concepts «interactive learning», «innovative development of art education of future primary school teachers» is analyzed. Dialogic forms of pedagogical communication as a means of stimulating students' interpretive activity are substantiated. Interactive methods are singled out and substantiated, they are expedient for the organization of analysis-interpretation of works of art (discussion is facilitated, project method). Forms of organization of interaction of students in educational activity are characterized: work in pairs, threes, small and large groups. Examples of possible collective tasks for the organization of project activity of pupils of 1-2 class are resulted.