DSpace Repository

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Show simple item record

dc.contributor.author Буркало, К. Ю.
dc.date.accessioned 2023-09-20T08:06:30Z
dc.date.available 2023-09-20T08:06:30Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Буркало К. Ю. Впровадження інтерактивних художньо-педагогічних технологій у процесі вивчення мистецької освітньої галузі / К. Ю. Буркало // Збірник студентських наукових праць / ред. кол. : В. І. Борейко, В. В. Золяк, Ю. Г. Лотюк та ін. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. Степана Дем`янчука, 2020. - Вип. 2 (14). - С. 10-16. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4191
dc.description.abstract У статті розкрито актуальність проблеми впровадження інтерактивних художньо-педагогічних технологій у процесі вивчення мистецької освітньої галузі. Обґрунтовано роль активної художньої діяльності і творчого самовираженню учнів у сфері мистецтва у змісті дисциплін, що реалізують освітню галузь «Мистецтво». Проаналізовано сутність понять «інтерактивне навчання», «інноваційний розвиток мистецької освіти майбутніх учителів початкової школи». Обґрунтовано діалогічні форми педагогічного спілкування як засіб стимулювання інтерпретаційної діяльності учнів. Виокремлено та обґрунтовано інтерактивні методи, доцільні для організації аналізу-інтерпретації творів мистецтва (фасилітована дискусія, метод проєктів). Охарактеризовано форми організації взаємодії учнів у навчальній діяльності: роботу в парах, трійках, малих і великих групах. Наведено приклади можливих колективних завдань для організації проєктної діяльності учнів 1-2-го класу. = The article reveals the urgency of the problem of introducing interactive art and pedagogical technologies in the study of art education. The role of active artistic activity and creative self-expression of students in the field of art in the content of disciplines implementing the educational field «Art» is substantiated. The essence of the concepts «interactive learning», «innovative development of art education of future primary school teachers» is analyzed. Dialogic forms of pedagogical communication as a means of stimulating students' interpretive activity are substantiated. Interactive methods are singled out and substantiated, they are expedient for the organization of analysis-interpretation of works of art (discussion is facilitated, project method). Forms of organization of interaction of students in educational activity are characterized: work in pairs, threes, small and large groups. Examples of possible collective tasks for the organization of project activity of pupils of 1-2 class are resulted. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject інтерактивне навчання en_US
dc.subject молодші школярі en_US
dc.subject майбутні учителі en_US
dc.subject початкова школа en_US
dc.subject освітня галузи «Мистецтво» en_US
dc.subject фасилітована дискусія en_US
dc.subject метод проєктів en_US
dc.subject interactive learning en_US
dc.subject junior schoolchildren en_US
dc.subject future teachers en_US
dc.subject primary school en_US
dc.subject educational field «Art» en_US
dc.subject facilitated discussion en_US
dc.subject project method en_US
dc.title ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ en_US
dc.title.alternative Збірник студентських наукових праць en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account