00 DSpace/Manakin Repository

Специфіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літератури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овдійчук, Л. М.
dc.contributor.author Оvdiichuk, L. M.
dc.date.accessioned 2023-10-03T10:08:16Z
dc.date.available 2023-10-03T10:08:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Овдійчук Л. М. Специфіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літератури / Л. Овдійчук // Теоретична і дидактична філологія : зб. наук. праць. Серія «Педагогіка». - Переяслав : Я. М. Домбровська, 2020. - Вип. 32. - С. 48-59. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4198
dc.description.abstract У статті розглянуто теоретичні проблеми інтеграційних процесів в освіті, з’ясовано найбільш поширені види інтеграції. Авторка статті пропонує власну модель вивчення дисциплін літературознавчого циклу, за якою процеси інтеграції змісту, викладання та учіння поєднуються і на цій основі формується інтеграційна складова літературознавчої компетентності. У статті розкрито особливості інтеграції змісту, форм навчання (аудиторні заняття та самостійна робота), методів (традиційних та інтерактивних), інноваційних технологій (особистісно зорієнтованої, проєктної, критичного мислення, ІКТ) під час вивчення літературознавчих дисциплін, яка відбувається за умови активної взаємодії суб’єктів викладання та учіння. Due to the large amount of information and high development of computer technologies in social life of millennium, there is a need to active search of adaptation of modern education to challenges of civilization. An important aspect of solving this problem in educational field is integration processes. This article deals with the retrospective analysis of scientific literature concerning the problems of integration in educational activity from classical pedagogy in the context of complex study of subjects, connections among them, combination of different forms of activity to the up-to-date research which have developed theoretical and methodological foundations of usage of unifying systems in teaching different disciplines in educational institutions, in particular, higher education. The author made clear the commonest types of integration in education, their classification according to levels, forms and means. It was wellgrounded the principal approach to study of literary criticism disciplines on the basis of integration. en_US
dc.publisher Теоретична і дидактична філологія en_US
dc.subject literary criticism disciplines en_US
dc.subject integration of content en_US
dc.subject integration of teaching en_US
dc.subject learning processes en_US
dc.subject future teachers of Ukrainian language and literature en_US
dc.subject integration component of literary criticism competence en_US
dc.subject літературознавчі дисципліни en_US
dc.subject інтеграція змісту en_US
dc.subject інтеграція процесів викладання en_US
dc.subject вчителі української мови та літератури en_US
dc.subject літературознавча компетентність en_US
dc.title Специфіка інтегрованого вивчення літературознавчих курсів у професійній підготовці майбутніх вчителів української мови та літератури en_US
dc.title.alternative Specific Character of Integrated Study of Literary Criticism in Professional Training of Future Teachers of Ukrainian Language and Literature en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу