00 DSpace/Manakin Repository

СПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овдійчук, Л. М.
dc.contributor.author Оvdiichuk, L. M.
dc.date.accessioned 2023-10-03T11:14:09Z
dc.date.available 2023-10-03T11:14:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Овдійчук Л. М Специфіка літературознавчої підготовки майбутнього учителя української мови та літератури в умовах діджиталізації освіти / Л. М. Овдійчук // Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. праць / МОН України, Уманський держ. пед. уні-т імені Павла Тичини. - Умань : Візаві, 2020. - Вип. 2 (22). - С. 116-125. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4201
dc.description.abstract У статті теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено застосування цифрових технологій у процесі літературознавчої підготовки. Розкрито специфіку використання програм MOODLE, ZOOM, хмарних технологій під час вивчення літературознавчих дисциплін, зокрема, предмета «Дитяча література». Репрезентовано дистанційний курс, з’ясовано особливості викладання дисципліни з використанням програми ZOOM в умовах карантину, запровадженого у зв’язку з пандемією COVID-19. На основі анкетування студентів зроблено висновок про позитивні та негативні аспекти онлайн навчання та можливості його удосконалення. = Higher education is in a state of reformation at the content and activity levels, which has been reflected in renewal of educational programs, curricula, the introduction of individual learning directions and digitalization of learning, which has replaced informatization and computerization. Today, a common phenomenon in universities is the creation of a digital environment (e-courses, libraries, repositories), installation of MOODLE, ZOOM programs, development of these programs by teachers and students at the level of users and formation of all participants’ information and communication competence. en_US
dc.publisher Умань: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Видавництво "Візаві" en_US
dc.subject вчитель української мови та літератури en_US
dc.subject літературознавчі дисципліни en_US
dc.subject дитяча література en_US
dc.subject MOODLE en_US
dc.subject ZOOM en_US
dc.subject хмарні технології en_US
dc.subject комунікаційна складова дистанційного курсу en_US
dc.subject діджиталізація en_US
dc.subject Literary Study disciplines en_US
dc.subject cloud technologies en_US
dc.subject communication component en_US
dc.subject digitalization en_US
dc.title СПЕЦИФІКА ЛІТЕРАТУРОЗНАВЧОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ В УМОВАХ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ en_US
dc.title.alternative SPECIFICS OF FUTURE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE TEACHER’S LITERARY STUDY TRAINING IN CONDITIONS OF EDUCATION DIGITALIZATION en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу