00 DSpace/Manakin Repository

Особливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овдійчук, Л. М.
dc.contributor.author Оvdiichuk, L. M.
dc.date.accessioned 2023-10-03T11:45:01Z
dc.date.available 2023-10-03T11:45:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Овдійчук Л. М Особливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури / Л. М. Овдійчук // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VIII (95), Issue: 239, 2020 Nov. - P. 37-39. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4203
dc.description.abstract У статті проаналізовано наукові дослідження про мемуаристику як жанр та розкрито важливість літератури «nonfiction» як джерела і засобу вивчення біографії письменника. Обумовлено наукові засади інтеграційного вивчення мемуарної спадщини митця, спогадів про нього, визначено ціннісне значення листів, щоденників, спогадів, документів для майбутніх учителів української мови та літератури. Репрезентовано авторську методику вивчення біографічних першоджерел з теми «Джозеф Конрад як особистість» на основі міждисциплінарної інтеграції на рівні змісту й на діяльнісному рівні. Доведено ефективність такого підходу у формуванні інтеграційно-літературознавчої компетентності. = Scientific researches on memoirs as a genre have been analyzed in the article and the significance of «non fiction» literature as a source and means of studying the biography of a writer has been revealed. The scientific principles of integration study of the artist’s memoir heritage, memories about him have been determined as well as the value of letters, diaries, memories, documents for the future teachers of Ukrainian Language and Literature. The author’s method of studying authentic sources of biography on the topic «Joseph Conrad as a personality» has been represented on the basis of interdisciplinary integration at the content and activity levels. The effectiveness of such approach in the formation of integration and literary competence has been proved. en_US
dc.publisher Science and Education a New Dimension en_US
dc.subject Future teachers of Ukrainian Language and Literature en_US
dc.subject memoirs en_US
dc.subject integration study en_US
dc.subject integration and literary competence en_US
dc.subject майбутні вчителі української мови та літератури en_US
dc.subject мемуаристика en_US
dc.subject інтеграційне вивчення en_US
dc.subject інтеграційно-літературознавча компетентність en_US
dc.title Особливості вивчення мемуаристики на засадах інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів української мови та літератури en_US
dc.title.alternative Peculiarities of memoirs study on the basis of integration in the process of training future teachers of Ukrainian Language and Literature en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу