00 DSpace/Manakin Repository

ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овдійчук, Л. М.
dc.contributor.author Оvdiichuk, L. M.
dc.date.accessioned 2023-10-03T11:55:24Z
dc.date.available 2023-10-03T11:55:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Овдійчук Л. М Застосування стратегій критичного мислення у процесі інтегрованого вивчення історико-літературних дисциплін майбутніми учителями української мови та літератури / Л. М. Овдійчук // Polish journal of science. - 2020. - № 32. - 47-51. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4204
dc.description.abstract У статті визначено основні стратегії критичного мислення під час інтегрованого вивчення історико-літературних курсів майбутніми вчителями української мови та літератури: «тонкі і товсті запитання», рефлексія, створення графічних систематизаторів, ведення бортового журналу. Авторка статті репрезентує власний досвід застосування наведених вище методів та прийомів навчання й позитивні результати фор-мування критичного мислення студентів, які представлено у понятійних схемах. Обумовлено можливості впровадження авторської методики у практику викладання історії української літератури у закладах вищої освіти на основі електронної медіатеки презентацій «Письменник як осо-бистість» на Googl-диску та статей з цієї теми й обґрунтовано доцільність видання авторського посібника. = The article determines the main strategies of critical thinking during the integrated study of historical and literary courses by future teachers of the Ukrainian language and literature: “thin and thick” questions, reflection, making graphic systematizers, log keeping. The author of the article represents her own experience of applying the above mentioned methods and techniques of teaching and the positive results of formation of students’ critical thinking, which are presented in the conceptual schemes. The possibilities of introduction of the author's technique in to practice of teaching history of Ukrainian liter-ature in higher educational institutions on the basis of electronic media library of presentations “The Writer as a Personality” on the Google-disk and articles on this topic are stipulated and the expediency of publishing the author's manual is substantiated. en_US
dc.publisher Polish journal of science en_US
dc.subject майбутні вчителі української мови та літератури en_US
dc.subject інтегроване вивчення en_US
dc.subject історико-літературні дисципліни en_US
dc.subject мультимедійна презентація «Письменник як особистість» en_US
dc.subject критичне читання en_US
dc.subject «тонкі і товсті» запитання en_US
dc.subject бортовий журнал en_US
dc.subject графічні систематизатори en_US
dc.subject Future teachers of Ukrainian language and literature en_US
dc.subject integrated study en_US
dc.subject historical and literary dis-ciplines en_US
dc.subject multimedia presentation “The Writer as a Personality” en_US
dc.subject critical reading en_US
dc.subject “thin and thick” questions en_US
dc.subject log keeping en_US
dc.subject graphic systematizers en_US
dc.title ЗАСТОСУВАННЯ СТРАТЕГІЙ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У ПРОЦЕСІ ІНТЕГРОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ІСТОРИКО-ЛІТЕРАТУРНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІМИ УЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ en_US
dc.title.alternative APPLICATION OF CRITICAL THINKING STRATEGIES IN THE PROCESS OF INTEGRATED STUDY OF HISTORICAL AND LITERARY DISCIPLINES BY FUTURE TEACHERS OF THE UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу