dc.contributor.author |
Овдійчук, Л. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-03T12:53:20Z |
|
dc.date.available |
2023-10-03T12:53:20Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Овдійчук Л. Інтеграційність біографічного методу вивчення художнього тексту у фаховій підготовці майбутніх вчителів української мови і літератури / Л. Овдійчук // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: "Педагогічні науки". - Чернігів, 2021. - Вип. 13 (169). - С. 101-106. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://zenodo.org/badge/DOI/10.5281/zenodo.5077932.svg |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4209 |
|
dc.description.abstract |
Метою цього дослідження є визначення теоретичних засад та практичного застосування біографічного методу аналізу художнього твору на інтеграційній основі у процесі підготовки майбутнього вчителя української мови та літератури.
Методологія. Біографічний метод, засновником якого є Ш. Сент-Бев, трактується як такий, коли біографія й особистість письменника розглядаються як визначальний момент творчості. Є зовнішня і внутрішня біографії письменника (П. Білоус), які простежуються у першоджерелах (мегатекстах, С. Михида): мемуарах, щоденникових записах, листах. Практичне застосування цього методу ефективне й доречне під час аналізу художнього твору на заняттях з «Історії української літератури», «Історії зарубіжної літератури». |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
майбутні вчителі української мови та літератури |
en_US |
dc.subject |
інтеграційність |
en_US |
dc.subject |
біографічний метод |
en_US |
dc.subject |
аналіз художнього твору |
en_US |
dc.subject |
інтеграційно-літературознавча компетентність |
en_US |
dc.title |
ІНТЕГРАЦІЯ БІОГРАФІЧНОГО МЕТОДУ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |