Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Овдійчук, Л. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-03T12:53:20Z | |
dc.date.available | 2023-10-03T12:53:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Овдійчук Л. Інтеграційність біографічного методу вивчення художнього тексту у фаховій підготовці майбутніх вчителів української мови і літератури / Л. Овдійчук // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка. Серія: "Педагогічні науки". - Чернігів, 2021. - Вип. 13 (169). - С. 101-106. | en_US |
dc.identifier.uri | https://zenodo.org/badge/DOI/10.5281/zenodo.5077932.svg | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4209 | |
dc.description.abstract | Метою цього дослідження є визначення теоретичних засад та практичного застосування біографічного методу аналізу художнього твору на інтеграційній основі у процесі підготовки майбутнього вчителя української мови та літератури. Методологія. Біографічний метод, засновником якого є Ш. Сент-Бев, трактується як такий, коли біографія й особистість письменника розглядаються як визначальний момент творчості. Є зовнішня і внутрішня біографії письменника (П. Білоус), які простежуються у першоджерелах (мегатекстах, С. Михида): мемуарах, щоденникових записах, листах. Практичне застосування цього методу ефективне й доречне під час аналізу художнього твору на заняттях з «Історії української літератури», «Історії зарубіжної літератури». | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі української мови та літератури | en_US |
dc.subject | інтеграційність | en_US |
dc.subject | біографічний метод | en_US |
dc.subject | аналіз художнього твору | en_US |
dc.subject | інтеграційно-літературознавча компетентність | en_US |
dc.title | ІНТЕГРАЦІЯ БІОГРАФІЧНОГО МЕТОДУ ВИВЧЕННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |