Короткий опис(реферат):
У статті проаналізовано особливості застосування інтеграційного принципу викладання у процесі літературознавчої підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. Авторка зумовила важливість включення до варіативної компоненти навчального плану бакалаврів спеціальності
«Українська мова і література» ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка С. Дем’янчука» теоретико-літературного курсу «Теорія і практика аналізу художнього твору». У дослідженні визначено теоретико-методичні засади культурологічного контексту аналізу художнього твору на інтеграційній основі під час вивчення означеної дисципліни студентами II курсу спеціальності
«Українська мова і література». Дослідниця обґрунтувала педагогічні умови та репрезентувала апробовану методику вивчення художнього твору на засадах інтеграції під час опрацювання теми «Микола Гусовський «Пісня про зубра» через культурологічний контекст. = The article analyzes the peculiarities of usage of the integration principle of teaching in the process of literary criticism training of future teachers of Ukrainian language and literature. The author stipulated importance of inclusion in to the variant
component of the curriculum for bachelors of the specialty Ukrainian language and literature of the
Private Education Establishment “Academician S. Demianchuk International University of Economics and Humanities” Theoretical and Literary Course “Theory and Practice of the Literary Work Analysis”. The study determines theoretical and methodical principles of the cultural context of the literary work analysis on the integrational basis in the process of studying the determined discipline by the students of the 2nd year of education of the specialty “Ukrainian language and literature”.