00 DSpace/Manakin Repository

КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овдійчук, Л. М.
dc.date.accessioned 2023-10-03T13:00:43Z
dc.date.available 2023-10-03T13:00:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Овдійчук Л. М Культурологічний контекст аналізу художнього твору на інтеграційній основі у підготовці майбутніх вчителів української мови і літератури / Л. М. Овдійчук // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 36. - С. 194-199. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4210
dc.description.abstract У статті проаналізовано особливості застосування інтеграційного принципу викладання у процесі літературознавчої підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. Авторка зумовила важливість включення до варіативної компоненти навчального плану бакалаврів спеціальності «Українська мова і література» ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка С. Дем’янчука» теоретико-літературного курсу «Теорія і практика аналізу художнього твору». У дослідженні визначено теоретико-методичні засади культурологічного контексту аналізу художнього твору на інтеграційній основі під час вивчення означеної дисципліни студентами II курсу спеціальності «Українська мова і література». Дослідниця обґрунтувала педагогічні умови та репрезентувала апробовану методику вивчення художнього твору на засадах інтеграції під час опрацювання теми «Микола Гусовський «Пісня про зубра» через культурологічний контекст. = The article analyzes the peculiarities of usage of the integration principle of teaching in the process of literary criticism training of future teachers of Ukrainian language and literature. The author stipulated importance of inclusion in to the variant component of the curriculum for bachelors of the specialty Ukrainian language and literature of the Private Education Establishment “Academician S. Demianchuk International University of Economics and Humanities” Theoretical and Literary Course “Theory and Practice of the Literary Work Analysis”. The study determines theoretical and methodical principles of the cultural context of the literary work analysis on the integrational basis in the process of studying the determined discipline by the students of the 2nd year of education of the specialty “Ukrainian language and literature”. en_US
dc.publisher Інноваційна педагогіка en_US
dc.subject майбутні вчителі української мови та літератури en_US
dc.subject future teachers of Ukrainian language and literature en_US
dc.subject інтеграційний принцип en_US
dc.subject integration principle en_US
dc.subject культурологічний контекст en_US
dc.subject аналіз en_US
dc.subject analysis of the literary work en_US
dc.subject cultural context en_US
dc.subject integration-literary criticism competence en_US
dc.title КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ АНАЛІЗУ ХУДОЖНЬОГО ТВОРУ НА ІНТЕГРАЦІЙНІЙ ОСНОВІ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ en_US
dc.title.alternative CULTUROLOGICAL CONTEXT FOR THE ANALYSIS OF THE LITERARY WORK OB THE INTEGRATION BASIS FOR TRAINING OF THE FUTURE TEACHERS OF UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу