Короткий опис(реферат):
У статті репрезентовано ретроспективний аналіз наукових праць, у яких виявлено інтеграційні ідеї та узагальнено основні психолого-педагогічні засади інтеграції у навчанні як елемента розвитку, умови цілісності, процесу організації, способу реалізації мети, засобу досягнення інтегрованого результату. Аргументовано доведено, що інтегроване навчання – це навчання за інтеграційним принципом, яке ґрунтується на змістовій та діяльнісній інтеграції. Освіта, заснована на інтеграції, має системний характер і є ґрунтом для формування у здобувачів цілісного світогляду та ключових і предметних компетентностей. = The article presents aretrospective analysis of scientificworks, which revealed integration ideasand summarized the mainpsychological and pedagogicalprinciples of integration in educationas an element of development, acondition of integrity, an organizationprocess, a method of goal realization,and as well as a means of achieving anintegrated result. It has been reasonablyproven that integrated education iseducation based on the integrationprinciple, which is implemented inaccordance with content and activityintegration. Education based onintegration has a systemic nature andis the basis for formation of a holisticworldview and key and subjectcompetencies in students.