dc.contributor.author |
Карпишев Іван |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-24T12:22:41Z |
|
dc.date.available |
2018-04-24T12:22:41Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/421 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено особливості ігрової індустрії та процес створення конкуренто спроможної гри, яка створена у виді 3D Survival horror з допомогою ігрового рушія Unity 3D. Проаналізовано ринкові особливості ігор різних жанрів, розглянуто тенденції минулих років та зроблено прогнози на ігри майбутнього. // This article describes the features of the gaming industry and the creation process of competitive game, created as a 3D Survival horror game using Unity 3D engine. The market features of various genres games are examined, the trends of previous years, predictions for the future games are made. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 126-134. |
en_US |
dc.subject |
Комп’ютерна гра, 3D гра, гра-Survival horror, 3d-моделювання. |
en_US |
dc.subject |
Computer game, 3D game, the game-Survival horror, 3-d modeling, rendering, polygons, mobile games, game engines. |
en_US |
dc.title |
АНАЛІЗ СУЧАСНОГО РИНКУ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. СТВОРЕННЯ СУЧАСНОЇ 3D- ГРИ ЗА ТЕХНОЛОГІЯМИ UNITY 3D |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |