00 DSpace/Manakin Repository

РОЗВИТОК ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ = EDUCATION DEVELOPMENT OF GIFTED SCHOOLCHILDREN IN GREAT BRITAIN

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Будз, І. Ф.
dc.contributor.author Budz, I. F.
dc.date.accessioned 2023-10-11T12:25:36Z
dc.date.available 2023-10-11T12:25:36Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Будз І. Ф. Розвиток освіти обдарованих школярів у Великій Британії : автореф. дис. на здобуття наук. наук. ступеня кан. пед. наук. : спец. 13.00.01 "Загал. педагогіка та історія педагогіки" / І. Ф. Будз. - Хмельницький, 2016. - 24 с. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4221
dc.description.abstract У дисертації наведено теоретичне узагальнення та вирішення важливого й актуального завдання, що полягає у виявленні та розкритті організаційно-педагогічних засад розвитку освіти обдарованих школярів у Великій Британії. Здійснено аналіз стану розробленості наукової проблеми та розкрито концепції обдарованості, наявні у світовій педагогічній науці. Охарактеризовано систему освіти обдарованих школярів у Великій Британії та висвітлено політику британського уряду щодо ідентифікації обдарованості. Виокремлено напрями модернізації освіти обдарованих школярів у Великій Британії. Вивчено стан освіти обдарованих школярів в Україні та розроблено практичні рекомендації щодо врахування практичного досвіду Великої Британії у вітчизняній освітній практиці. The thesis presents theoretical generalization and solving currently important task that consists in determination and disclosure of organizational and pedagogical principles of education development of gifted schoolchildren in Great Britain. The analysis of the theory and practice of children’s giftedness has been carried out and it implies that today scientists continue to work on the concept of giftedness. There are about a hundred definitions of the term «giftedness» which homologate giftedness of a child with his or her early development and mental maturity, creative and intellectual potential. Understanding and interpretation of the concept of «giftedness» is constantly changing because scientists have not agreed on the definition of the specific phenomenon. Content of the concepts «gifted» (those who demonstrate abilities in one (or more) subjects), «talented» (capable in sport, music, art, acting) etc. have been clarified. en_US
dc.publisher Хмельницький en_US
dc.relation.ispartofseries 13.00.01;загальна педагогіка та історія педагогіки
dc.subject обдаровані en_US
dc.subject талановиті en_US
dc.subject освіта обдарованих en_US
dc.subject обдаровані школярі en_US
dc.subject Велика Британія en_US
dc.subject освіта обдарованих школярів в Україні en_US
dc.subject gifted en_US
dc.subject talented en_US
dc.subject gifted education en_US
dc.subject gifted schoolchildren en_US
dc.subject Great Britain en_US
dc.subject gifted education in Ukraine en_US
dc.title РОЗВИТОК ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ = EDUCATION DEVELOPMENT OF GIFTED SCHOOLCHILDREN IN GREAT BRITAIN en_US
dc.title.alternative Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук en_US
dc.type Other en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу