Короткий опис(реферат):
У статті розкрито проблеми і перспективи організації профільного навчання української мови в старших класах, проаналізовано уроки узагальнення й систематизації вивченого, повторення теми або розділу, подано лінгвометодичний коментар до змістового наповнення уроків, зокрема використання професійно орієнтованого тексту, визначено особливості інтегрованого уроку української мови, запропоновано структуру інтегрованого уроку української мови для профільних класів, дотримання якої уможливить оптимальну інтеграцію української мови з навчальними дисциплінами не лише соціально-гуманітарного, але й природничо-математичного циклу. // The article is devoted to disclose the problems and organization prospects of specialized teaching of Ukrainian language in high school, as well as analyzes the lessons of generalization and systematization of learned material, repetition of a subject or chapter; presents a linguistic and methodological comment concerning the content of lessons, including the usage of professionally oriented text; defines the features of integrated Ukrainian lessons; presents the structure of integrated Ukrainian lessons for specialized schools, compliance with them will enable the optimal integration of Ukrainian language with academic disciplines not only of a social humanitarian but also natural mathematical cycle.