Короткий опис(реферат):
у статті проаналізовано педагогічну й методичну літературу з обраної проблеми, охарактеризовано засоби реалізації текстоцентричного підходу до навчання української мови в старших класах. Автор узагальнює сутнісні характеристики поняття „текстоцентричний підхід”, розкриває шляхи використання тексту на уроках української мови в старших класах, обирає вправи і завдання, виконання яких забезпечить ефективність підготовки учнів до подальшого навчання у сучасних вишах. За результатами проведеного дослідження зроблено висновок, що реалізація текстоцентричного підходу на уроках української мови в старших класах дасть змогу оптимізувати узагальнення й систематизацію знань учнів з української мови, сформувати в них мовленнєві вміння й навички, а системна робота з текстами різної
жанрово-стильової належності, зокрема й професійно орієнтованими, уможливить передачу учням знань про обрану професію.