DSpace Repository

ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ)

Show simple item record

dc.contributor.author Груба, Т. Л.
dc.date.accessioned 2023-10-12T12:35:40Z
dc.date.available 2023-10-12T12:35:40Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Груба Т. Л. Теорія і практика формування мовної особистості учнів старшої школи на уроках української мови (профільний рівень) : монографія / Т. Л. Груба. - Київ : Інтерсервіс, 2018. - 336 с. en_US
dc.identifier.isbn 978-617-696-967-9
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4228
dc.description.abstract У монографії узагальнено теоретико-прикладні досягнення української та світової лінгводидактики, філософії, психології, психолінгвістики з проблеми формування мовної особистості учнів старших класів профільного рівня. Представлено авторську методику навчання української мови старшокласників, яка охоплює форми організації навчання (стандартні та нестандартні уроки), методи та засоби професійно орієнтованого навчання. Визначено й описано характерологічні особливості мовної особистості учня профільних класів філологічного напряму, її мотиви й цінності, психологічні та соціокультурні детермінанти. Розкрито лінгводидактичний потенціал самостійної роботи, технологій формування мовної особистості старшокласників на уроках української мови профільного рівня. Книгу призначено для фахівців з лінгводидактики, магістрантів, аспірантів, учителів профільних класів, викладачів методики навчання української мови в закладах вищої освіти та для використання на курсах підвищення кваліфікації вчителів. en_US
dc.publisher Київ: Інтерсервіс en_US
dc.subject засади сучасної шкільної мовної освіти en_US
dc.subject освітній простір учня en_US
dc.subject профільні класи en_US
dc.subject парадигми освіти en_US
dc.subject учні старших класів en_US
dc.subject лінгвістична категорія en_US
dc.subject лінгводидактична категорія en_US
dc.subject мовна особистість en_US
dc.subject концепти компетентнісного підходу en_US
dc.subject компетентності як структурний показник en_US
dc.subject самореалізація особистості en_US
dc.subject текстоцентричний підхід en_US
dc.subject уроки української мови en_US
dc.subject профільний рівень en_US
dc.subject комунікативно-жанровий підхід en_US
dc.subject форми навчання української мови en_US
dc.subject самостійна робота en_US
dc.subject навчання української мови en_US
dc.subject українська мова в старших класах en_US
dc.title ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ) en_US
dc.title.alternative Монографія en_US
dc.type Book en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account