dc.contributor.author |
Груба, Т. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-12T13:23:10Z |
|
dc.date.available |
2023-10-12T13:23:10Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Груба Т. Л. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Л. Груба // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 1(97). - С. 80-83. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4229 |
|
dc.description.abstract |
У статті на основі аналізу педагогічної та методичної літератури з окресленої проблеми виокремлено комунікативно-жанровий підхід у межах комунікативно-діяльнісного. Визначено методологічні засади та характерологічні особливості комунікативно-жанрового підходу, доведено доцільність уведення його в практику навчання української мови в профільних класах. Запропоновано види мовленнєвих жанрів та шляхи представлення їх у підручниках української мови (профільний рівень). |
en_US |
dc.publisher |
Нова педагогічна думка |
en_US |
dc.subject |
комунікативно-жанровий підхід |
en_US |
dc.subject |
мовленнєві жанри |
en_US |
dc.subject |
профільні класи |
en_US |
dc.subject |
комунікативно-жанрові вміння |
en_US |
dc.subject |
мовленнєва ситуація |
en_US |
dc.subject |
комунікативна стратегія |
en_US |
dc.subject |
комунікативна тактика |
en_US |
dc.title |
КОМУНІКАТИВНО-ЖАНРОВИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |