Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Груба, Т. Л. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-12T13:23:10Z | |
dc.date.available | 2023-10-12T13:23:10Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Груба Т. Л. Комунікативно-жанровий підхід до навчання української мови у профільних класах / Т. Л. Груба // Нова педагогічна думка. - 2019. - № 1(97). - С. 80-83. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4229 | |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу педагогічної та методичної літератури з окресленої проблеми виокремлено комунікативно-жанровий підхід у межах комунікативно-діяльнісного. Визначено методологічні засади та характерологічні особливості комунікативно-жанрового підходу, доведено доцільність уведення його в практику навчання української мови в профільних класах. Запропоновано види мовленнєвих жанрів та шляхи представлення їх у підручниках української мови (профільний рівень). | en_US |
dc.publisher | Нова педагогічна думка | en_US |
dc.subject | комунікативно-жанровий підхід | en_US |
dc.subject | мовленнєві жанри | en_US |
dc.subject | профільні класи | en_US |
dc.subject | комунікативно-жанрові вміння | en_US |
dc.subject | мовленнєва ситуація | en_US |
dc.subject | комунікативна стратегія | en_US |
dc.subject | комунікативна тактика | en_US |
dc.title | КОМУНІКАТИВНО-ЖАНРОВИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПРОФІЛЬНИХ КЛАСАХ | en_US |
dc.type | Article | en_US |