DSpace Repository

РОЗРОБКА ТРИВИМІРНОГО ІГРОВОГО ДОДАТКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ UNITY3D І РЕАЛІЗАЦІЄЮ СКРІПТІВ НА C# ТА JAVA

Show simple item record

dc.contributor.author Ковтунець Тарас
dc.date.accessioned 2018-04-24T12:24:36Z
dc.date.available 2018-04-24T12:24:36Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/422
dc.description.abstract У статті досліджено технологію, що дає можливість розробити та написати власну 3D гру за допомогою засобів Unity3D 4.6. Обгрунтовано можливість цієї технології взаємодіяти з різними операційними системами. Висвітлено складність в написанні та реалізації власного програмного продукту. Представлено методику створення сцен на основі бази об’єктів. Запропоновано алгоритм написання скріптів, що реалізують логіку взаємодії з обчислювальним ядром системи. // This article deals with investigation of the possibilities of technology that makes it possible to develop and write your own 3D game by means of Unity3D 4.6. The ability of this technology to interact with different operating systems is substantiated. Difficulty in writing and performing own software is shown. Creation of scenes from database objects are presented. Writing scripts that implement the logic of interaction with computational kernel are also given. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 135-140. en_US
dc.subject Unity 4.6., технологія, 3D гра, сцена, скріпти, об’єкти, інтерфейс. en_US
dc.subject Unity 4.6., Technology, 3D game, scene, scripts, objects, interface. en_US
dc.title РОЗРОБКА ТРИВИМІРНОГО ІГРОВОГО ДОДАТКУ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ UNITY3D І РЕАЛІЗАЦІЄЮ СКРІПТІВ НА C# ТА JAVA en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account