dc.contributor.author |
Груба, Т. Л. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-13T09:44:24Z |
|
dc.date.available |
2023-10-13T09:44:24Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Груба Т. Л. Моделі змішаного навчання в системі підготовки студентів-філологів: характеристика та особливості впровадження / Т. Л. Груба // Мовна особистість в освітньому просторі : колективна монографія / за заг. ред. І. Д. Пасічника. - Острог : Видв. Нац. ун-ту "Острозька академія", 2021. - С. 184-196. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-617-8041-02-1 |
|
dc.identifier.uri |
DOI 10.25264/978-617-8041-02-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4237 |
|
dc.description.abstract |
Постійне збільшення обсягів інформації, стрімкий розвиток інформаційних технологій детермінує модернізацію освітнього простору, розширення можливостей здобувачів вищої освіти в розв’язанні актуальних педагогічних завдань. У зв’язку з пандемією та карантинними заходами, що спричинили масове введення дистанційного навчання, загострилася потреба вивчення особливостей і дидактико-розвивального потенціалу змішаного навчання загалом, у процесі фахової підготовки студентів-філологів зокрема. |
en_US |
dc.publisher |
Острог: Видавництво Національного університету «Острозька академія» |
en_US |
dc.subject |
змішане навчання |
en_US |
dc.subject |
студенти-філологи |
en_US |
dc.subject |
освітній простір |
en_US |
dc.subject |
інформаційні технології |
en_US |
dc.subject |
ідивідуальний план |
en_US |
dc.subject |
гнучкий план |
en_US |
dc.subject |
модель обертання |
en_US |
dc.subject |
підготовка майбутнього філолога |
en_US |
dc.subject |
лінгводидактичний аспект |
en_US |
dc.subject |
мовознавчий аспект |
en_US |
dc.subject |
літературознавчий аспект |
en_US |
dc.title |
МОДЕЛІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ: ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ |
en_US |
dc.title.alternative |
колективна монографія |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |