00 DSpace/Manakin Repository

БАЗОВІ КОНЦЕПЦІЇ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ДЛЯ ПРОДАЖУ ГОСПОДАРЧИХ І ПОБУТОВИХ ТОВАРІВ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кохтюк Олександр
dc.date.accessioned 2018-04-24T12:27:08Z
dc.date.available 2018-04-24T12:27:08Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/423
dc.description.abstract У статті досліджено основні концепції створення Інтернет-магазинів для продажу товарів побутової та господарчої груп, реалізація і зберігання яких має специфічні особливості. Проаналізовано механізм електронної комерції товарів та визначено основні недоліки та переваги збуту їх через глобальну мережу Інтернет. Розроблено програмний продукт, який забезпечує реалізацію побутових і господарчих товарів на прикладі ПП «Кулик». // The basic concept of online stores for the sale of household and economic groups, implementation and storage of which has specific characteristics is investigated in the article. The ecommerce mechanism for these product groups is analyzed and the main advantages and disadvantages of selling them through the global Internet are highlighted. Based on the concept, it was developed the software that ensures the realization of domestic and household goods on the example of PE «Kulik». en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 141-145. en_US
dc.subject Електронний бізнес, електронна комерція, збут через Інтернет, електронний магазин. en_US
dc.subject E-business, e-commerce, sales via the Internet, e-commerce store. en_US
dc.title БАЗОВІ КОНЦЕПЦІЇ СТВОРЕННЯ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ ДЛЯ ПРОДАЖУ ГОСПОДАРЧИХ І ПОБУТОВИХ ТОВАРІВ en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу