dc.contributor.author |
Хом’як, О. А. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-23T11:54:01Z |
|
dc.date.available |
2023-10-23T11:54:01Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Хом’як О. А. Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів засобами інноваційних технологій навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» / О. А. Хом’як // Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2023. - С. 287-323. |
en_US |
dc.identifier.isbn |
978-617-601-440-9 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4259 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна початкова освіта повинна бути спрямована на розвиток індивідуальних здібностей та життєвих компетентностей молодших школярів, які дозволять їм в майбутньому швидко пристосуватися до умов мінливого світу і забезпечать реалізацію особистісних та освітніх потреб. Формування ключових компетентностей учнів є особливістю Нової української школи (НУШ), яка, на відміну від традиційної, не акцентує увагу педагогів на формуванні лише предметних. Досягти запланованого можливо шляхом
впровадження в освітній процес інноваційних систем навчання, технологій на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. Особливість цих підходів зумовлена формуванням у здобувачів освіти не знань, як кінцевого результату, а умінь перетворювати та застосовувати отримані знання в практичній сфері,
адекватно діяти в різних життєвих ситуаціях, відчувати власну відповідальність за власні дії та їх наслідки, демонструвати різноманітні підходи до вирішення проблем, навчатися упродовж життя. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
013;Початкова освіта |
|
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
початкова освіта |
en_US |
dc.subject |
розвиток індивідуальних здібностей |
en_US |
dc.subject |
молодші школярі |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
ключові компетентності |
en_US |
dc.subject |
предметні компетентності |
en_US |
dc.subject |
інноваційні технології |
en_US |
dc.subject |
інтегрований курс «Я досліджую світ» |
en_US |
dc.subject |
інформаційно-цифрова компетентність |
en_US |
dc.subject |
навчання впродовж життя |
en_US |
dc.subject |
Державний стандарт початкової загальної освіти |
en_US |
dc.subject |
інноваційне навчання |
en_US |
dc.subject |
критичне мислення |
en_US |
dc.subject |
Метью Ліпман |
en_US |
dc.subject |
кооперативне навчання |
en_US |
dc.subject |
метод ПРЕС |
en_US |
dc.subject |
інфокарусель |
en_US |
dc.subject |
чарівний мішечок |
en_US |
dc.subject |
інноваційна педагогіка |
en_US |
dc.title |
ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ І ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» |
en_US |
dc.title.alternative |
частина монографії |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |