Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Хом’як, О. А. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-23T11:54:01Z | |
dc.date.available | 2023-10-23T11:54:01Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Хом’як О. А. Формування ключових і предметних компетентностей молодших школярів засобами інноваційних технологій навчання інтегрованого курсу «Я досліджую світ» / О. А. Хом’як // Технології організаційно-управлінської та освітньої діяльності в початкових класах Нової української школи в умовах інтеграції України до Європейського Союзу : монографія / за заг. ред. О. О. Красовської. - Рівне : О. Зень, 2023. - С. 287-323. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-617-601-440-9 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4259 | |
dc.description.abstract | Сучасна початкова освіта повинна бути спрямована на розвиток індивідуальних здібностей та життєвих компетентностей молодших школярів, які дозволять їм в майбутньому швидко пристосуватися до умов мінливого світу і забезпечать реалізацію особистісних та освітніх потреб. Формування ключових компетентностей учнів є особливістю Нової української школи (НУШ), яка, на відміну від традиційної, не акцентує увагу педагогів на формуванні лише предметних. Досягти запланованого можливо шляхом впровадження в освітній процес інноваційних систем навчання, технологій на засадах компетентнісного та діяльнісного підходів. Особливість цих підходів зумовлена формуванням у здобувачів освіти не знань, як кінцевого результату, а умінь перетворювати та застосовувати отримані знання в практичній сфері, адекватно діяти в різних життєвих ситуаціях, відчувати власну відповідальність за власні дії та їх наслідки, демонструвати різноманітні підходи до вирішення проблем, навчатися упродовж життя. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 013;Початкова освіта | |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | розвиток індивідуальних здібностей | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | ключові компетентності | en_US |
dc.subject | предметні компетентності | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | інтегрований курс «Я досліджую світ» | en_US |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | en_US |
dc.subject | навчання впродовж життя | en_US |
dc.subject | Державний стандарт початкової загальної освіти | en_US |
dc.subject | інноваційне навчання | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | Метью Ліпман | en_US |
dc.subject | кооперативне навчання | en_US |
dc.subject | метод ПРЕС | en_US |
dc.subject | інфокарусель | en_US |
dc.subject | чарівний мішечок | en_US |
dc.subject | інноваційна педагогіка | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ І ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ» | en_US |
dc.title.alternative | частина монографії | en_US |
dc.type | Book | en_US |