Abstract:
Найбільш прийнятним та ефективним у роботі з молодшими школярами з особливими освітніми потребами в НУШ, зокрема під час вивчення мистецьких дисциплін, вчителі вважають використання елементів арт-терапевтичних методик.
Арт-технологія є інноваційною освітньою технологією, але вона ще не набула широкого визнання та поширення в Україні. Впровадження арт-технологій в освітній процес НУШ все ще перебуває на стадії становлення, найчастіше їх використовують з дітьми молодшого шкільного віку. Однак досвід використання арт-технологій вже зараз починає вивляє свої переваги в роботі зі школярами. Творча діяльність, що лежить в основі арт-технології, підвищує інтерес учнів до навчання, забезпечує їхню успішність, пробуджує бажання зрозуміти себе і своє оточення, допомагає дітям усвідомити власний емоційний стан. Унікальність арт-технології полягає в тому, що вона базується на досягненнях як мистецтва, так і науки.