DSpace Repository

ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Пишняк, А. В.
dc.contributor.author Міськова, Н. В.
dc.date.accessioned 2023-10-30T11:38:15Z
dc.date.available 2023-10-30T11:38:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пишняк А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в процесі вивчення математики в Новій української школи / А. В. Пишняк, Н. В. Міськова // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 229-231. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4287
dc.description.abstract Формула Нової української школи передбачає запровадження педагогіки, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками, а одним із засобів такої педагогіки має стати наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології en_US
dc.subject вивчення математики en_US
dc.subject Нова українська школа en_US
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології en_US
dc.subject мультимедійні програмні en_US
dc.subject інформаційні технології en_US
dc.subject уроки математики en_US
dc.title ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account