00 DSpace/Manakin Repository

СТВОРЕННЯ АЛГОРИТМІВ ВЗАЄМОДІЇ ОБ’ЄКТІВ У КОМП’ЮТЕРНІЙ ГРІ НА ПРИКЛАДІ РУШІЯ UNITY 3D

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олексюк Вадим
dc.date.accessioned 2018-04-24T12:39:33Z
dc.date.available 2018-04-24T12:39:33Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.isbn 978-966-7359-75-1
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/429
dc.description.abstract У статті досліджено особливості ігрової індустрії та процес створення конкурентно спроможної гри, яка створена у вигляді 3D Survival horror з допомогою ігрового рушія Unity 3D. Охарактеризовано найпопулярніші комп'ютерні ігри останнього року. Проаналізовано основні технології, які використовуються при створенні ігор, і представлено результати їх порівняльного аналізу. // This article describes the features of the gaming industry and the creation process of competitive game, created as a 3D Survival horror using Unity 3D game engine. The article discusses the most popular computer games of the last year. The basic technology used in the creation of games, and the results of their comparative is analyzed. en_US
dc.publisher Збірник студентських наукових праць. - № 1 (3). - Частина 2. - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 273 с. - С. 189-194. en_US
dc.subject Комп’ютерна гра, 3D гра, гра - Survival horror, Unity 3D. en_US
dc.subject Computer game, 3D game, the game - Survival horror, Unity 3D. en_US
dc.title СТВОРЕННЯ АЛГОРИТМІВ ВЗАЄМОДІЇ ОБ’ЄКТІВ У КОМП’ЮТЕРНІЙ ГРІ НА ПРИКЛАДІ РУШІЯ UNITY 3D en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу