dc.contributor.author |
Міткевич, О. В. |
|
dc.contributor.author |
Пагута, Т. І. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-30T13:29:15Z |
|
dc.date.available |
2023-10-30T13:29:15Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Міткевич О. В. Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей дошкільного віку до навчання в школи / О. В. Міткевич, Т. І. Пагуа // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 192-194. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4300 |
|
dc.description.abstract |
Готовність дитини до школи визначається багатьма аспектами та має важливе значення для успішного навчання у школі. Вона заснована як на інтелектуальному розвитку дитини старшого дошкільного віку, а й на психологічному стані (мотивація тощо.). При не готовності дитини до школи виникають проблеми у засвоєнні матеріалу, у спілкуванні з учителем та однокласниками. На успішність навчальної діяльності впливає рівень передшкільної підготовки. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
будівельно-конструктивні ігри |
en_US |
dc.subject |
діти дошкільного віку |
en_US |
dc.subject |
готовність дитини до школи |
en_US |
dc.subject |
дошкільнята |
en_US |
dc.subject |
заклад дошкільної освіти |
en_US |
dc.subject |
навчання в школі |
en_US |
dc.title |
БУДІВЕЛЬНО-КОНСТРУКТИВНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |