Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Міткевич, О. В. | |
dc.contributor.author | Пагута, Т. І. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T13:29:15Z | |
dc.date.available | 2023-10-30T13:29:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Міткевич О. В. Будівельно-конструктивні ігри як засіб підготовки дітей дошкільного віку до навчання в школи / О. В. Міткевич, Т. І. Пагуа // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 192-194. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4300 | |
dc.description.abstract | Готовність дитини до школи визначається багатьма аспектами та має важливе значення для успішного навчання у школі. Вона заснована як на інтелектуальному розвитку дитини старшого дошкільного віку, а й на психологічному стані (мотивація тощо.). При не готовності дитини до школи виникають проблеми у засвоєнні матеріалу, у спілкуванні з учителем та однокласниками. На успішність навчальної діяльності впливає рівень передшкільної підготовки. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | будівельно-конструктивні ігри | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.subject | готовність дитини до школи | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | заклад дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | навчання в школі | en_US |
dc.title | БУДІВЕЛЬНО-КОНСТРУКТИВНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |