dc.contributor.author |
Левицька, К. П. |
|
dc.contributor.author |
Пріма, Р. М. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-31T10:25:05Z |
|
dc.date.available |
2023-10-31T10:25:05Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Левицька К. П. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проведення інтегрованих уроків: теоретичні аспекти / К. П. Левицька, Р. М. Пріма // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 160-163. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4312 |
|
dc.description.abstract |
Аналіз наукового досвіду доводить, що в педагогіці накопичено досить великий теоретичний і практичний матеріал з проблем професійної підготовки педагога, формування його готовності до професійної діяльності. У численних дослідженнях сформульовано поняття «підготовка» та «готовність до професійної діяльності», визначено структуру і зміст цих понять, виявлено параметри й умови, що впливають на ефективність підготовки, динаміку, тривалість і стійкість готовності (О.Абдулліна, Н.Болдирева, Т. Ільїна, Л.Кондрашова, В.Сластьонін та ін.). |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
підготовка майбутнього вчителя |
en_US |
dc.subject |
початкова школа |
en_US |
dc.subject |
інтегрований урок |
en_US |
dc.subject |
професійна діяльність |
en_US |
dc.subject |
Державний стандарт професійної освіти |
en_US |
dc.subject |
«загальнопрофесійна підготовка |
en_US |
dc.title |
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |