Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Левицька, К. П. | |
dc.contributor.author | Пріма, Р. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-31T10:25:05Z | |
dc.date.available | 2023-10-31T10:25:05Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Левицька К. П. Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до проведення інтегрованих уроків: теоретичні аспекти / К. П. Левицька, Р. М. Пріма // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 160-163. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4312 | |
dc.description.abstract | Аналіз наукового досвіду доводить, що в педагогіці накопичено досить великий теоретичний і практичний матеріал з проблем професійної підготовки педагога, формування його готовності до професійної діяльності. У численних дослідженнях сформульовано поняття «підготовка» та «готовність до професійної діяльності», визначено структуру і зміст цих понять, виявлено параметри й умови, що впливають на ефективність підготовки, динаміку, тривалість і стійкість готовності (О.Абдулліна, Н.Болдирева, Т. Ільїна, Л.Кондрашова, В.Сластьонін та ін.). | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | підготовка майбутнього вчителя | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | інтегрований урок | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | Державний стандарт професійної освіти | en_US |
dc.subject | «загальнопрофесійна підготовка | en_US |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОВЕДЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |