Abstract:
Актуальність питання медіаграмотності в освітньому середовищі визначається не лише тим рівнем інформатизації, що досягло суспільство, але й тим, що глобалізаційні зміни в застосуванні медіазасобів зробили наше сприйняття світу значною мірою залежним від того, як його подають у медіапросторі. У процесі реформування дошкільної освіти педагоги оволодівають медіазасобами у вигляді комп‘ютерних програм, інноваційних технологій та користуються соціальною мережею як одним із основних та зручних засобів міжособистісних стосунків. Сьогодні медіа стають невід‘ємною складовою дистанційної і джерелом неформальної освіти. Але варто зауважити, що потік інформації постійно збільшується, а час на її засвоєння катастрофічно зменшується. Тому дуже важливо не розгубитися та мати дієві інструменти для відбору інформації та її критичного осмислення.