dc.contributor.author |
Грещук, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2023-10-31T13:58:16Z |
|
dc.date.available |
2023-10-31T13:58:16Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Грещук В. В. Моніторинг як засіб удосконалення якості освіти / В. В. Грещук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 93-95. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4338 |
|
dc.description.abstract |
Більшість педагогів погоджуються, що дошкільна освіта − це певна послуга, в якої є замовник та, відповідно, виконавець. Відповідно, ця послуга повинна мати певні показники якості її надання. З точки зору вчителів, батьків, спеціалістів ЗДО якість дошкільної освіти досі визначається не легкою адаптацією дітей до реалій початкової школи, а через задоволеність вчителів початкової освіти рівнем інтелектуальної підготовки випускників ЗДО. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
моніторинг якості освіти |
en_US |
dc.subject |
Нова українська школа |
en_US |
dc.subject |
система дошкільної освіти |
en_US |
dc.subject |
Базовий компонент дошкільної освіти |
en_US |
dc.subject |
дошкільна освіта |
en_US |
dc.subject |
діагностика |
en_US |
dc.title |
МОНІТОРИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |