Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грещук, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2023-10-31T13:58:16Z | |
dc.date.available | 2023-10-31T13:58:16Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Грещук В. В. Моніторинг як засіб удосконалення якості освіти / В. В. Грещук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 93-95. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4338 | |
dc.description.abstract | Більшість педагогів погоджуються, що дошкільна освіта − це певна послуга, в якої є замовник та, відповідно, виконавець. Відповідно, ця послуга повинна мати певні показники якості її надання. З точки зору вчителів, батьків, спеціалістів ЗДО якість дошкільної освіти досі визначається не легкою адаптацією дітей до реалій початкової школи, а через задоволеність вчителів початкової освіти рівнем інтелектуальної підготовки випускників ЗДО. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | моніторинг якості освіти | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | система дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | Базовий компонент дошкільної освіти | en_US |
dc.subject | дошкільна освіта | en_US |
dc.subject | діагностика | en_US |
dc.title | МОНІТОРИНГ ЯК ЗАСІБ УДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |