00 DSpace/Manakin Repository

ПСИХОАНАЛІЗ У ДОСЛІДЖЕННІ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гнатюк, Л. В.
dc.contributor.author Михальчук, Ю. О.
dc.date.accessioned 2023-10-31T14:05:27Z
dc.date.available 2023-10-31T14:05:27Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гнатюк Л. В. Психоаналіз у дослідженні статевої ідентичності / Л. В. Гнатюк, Ю. О. Михальчук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 91-93. en_US
dc.identifier.uri https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4339
dc.description.abstract Статева ідентифікація найбільш глибоко досліджена у психоаналізі З. Фройда, одного із перших учених, який наголошував на важливості сексуальної сфери у психіці людини, хто спробував простежити шлях розвитку сексуальності в її онтогенезі. На кожній із встановлених З. Фройдом стадій психосексуального розвитку особистості ерогенні зони є фокусом її прагнень, і від того, яким чином вони задовольнятимуться, багато в чому залежатимуть проблеми у статевій поведінці дорослого. Саме дитячий вік, особливо від немовляти до шести років, коли індивід проходить три із п'яти стадій психосексуального розвитку, закладає основи психології сексуальності. Якщо попередні стадії психосексуального розвитку особи були пов'язані з власним тілесним «Я», то з підліткового віку нарцисизм або аутоеротизм дитини зникає, поступаючись спрямованості сексуальних інтересів на інших людей. Вони, як об'єкти сексуального задоволення, сприяють розвитку чуттєвості, потягів, потреб, інтересів дорослої людини, тобто формуванню «вторинної сексуальності». Згідно з дослідженнями З. Фройда, лише за ідеальних умов виховання індивід переходить у своєму розвитку від однієї психосексуальної стадії до іншої. Він вважав, що особистість тоді розвивається гармонійно, повноцінно, коли вона додержується наведених вище моделей, коли не порушується її статева ідентифікація [3]. Отже, в психоаналізі ідентифікація інтерпретується як неусвідомлений процес наслідування поведінки або певних якостей тієї особистості, з якою індивід себе ототожнює. Традиційна психоаналітична концепція приписує основну роль у статевій диференціації біологічним факторам і вважає основним її механізмом ідентифікацію дитини з батьками. en_US
dc.publisher ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» en_US
dc.subject статева ідентичність en_US
dc.subject статева ідентифікація en_US
dc.subject традиційна психоаналітична концепція en_US
dc.subject Ганна Фройд en_US
dc.subject проекція en_US
dc.subject інтроекція en_US
dc.subject пубертатний період en_US
dc.subject аспект статеворольової ідентичності en_US
dc.title ПСИХОАНАЛІЗ У ДОСЛІДЖЕННІ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ en_US
dc.title.alternative Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу