Abstract:
Реформування системи початкової освіти в Україні, реалізація Концепції НУШ зумовлюють оновлення вимог, які ставляться до сучасного вчителя початкової школи, – усвідомлення ролі глобальних освітніх процесів, глибоке розуміння особливостей організації освітнього процесу в закладі освіти, володіння високим рівнем педагогічної майстерності, здатність поєднувати теоретичні знання і практичні навички, цілеспрямована самоосвіта та систематичне самовдосконалення професійної компетентності фахівця. Вітчизняні дослідники І. Бех, О. Овчарук, О. Пометун, О. Савченко та інші зазначають, що володіння вчителем високим рівнем професійної компетентності є запорукою організації ефективного освітнього процесу. Аналіз наукової літератури та практики початкової школи дозволяє стверджувати, що на сучасному етапі розвитку педагогічної науки актуальною постає проблема дидактичної компетентності як складової професійної компетентності педагога.