dc.contributor.author |
Борова, В. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2023-11-01T07:55:03Z |
|
dc.date.available |
2023-11-01T07:55:03Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Борова В. Є. Роль «м’яких навичок» дітей старшого дошкільного віку в формуванні звукової культури мовлення / В. Є. Борова // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 1. - С. 77-79. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4345 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток мовлення дитини дошкільного віку є однією з найскладніших справ у педагогічній теорії і практиці. Рідне слово відіграє надзвичайно потужну пізнавально-розвивальну роль у формуванні життєвого (зокрема, мовленнєвого) досвіду людини, становленні її духовного світу, загальної культури й інтелекту. Розвиток суспільних відносин у період воєнних випробувань, вимагає швидкої адекватної відповіді особистості на виклики сьогодення, вміння вибудовувати ефективну комунікацію. Засади окреслених вмінь і навичок закладаються в дошкільному дитинстві. Успішне їх формування неможливе без оволодіння дитиною культурою мовлення, зокрема, звуковою. Звукова культура мовлення – полічинниковий утвір, який охоплює фонетичну правильність мовлення (сприймання та розрізнення фонем на слух, артикуляцію звуків, звуковимову); загальні мовленнєві навички (дихання, дикцію, темп і ритм мовлення, силу голосу, наголос) та орфоепічну правильність мовлення (відповідність унормованій літературній вимові). |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
«м’які навички» |
en_US |
dc.subject |
діти старшогодошкільного віку |
en_US |
dc.subject |
звукова культура мовлення |
en_US |
dc.subject |
дошкільнята |
en_US |
dc.subject |
емоції однолітка |
en_US |
dc.subject |
Soft skills |
en_US |
dc.subject |
універсальні навички |
en_US |
dc.title |
РОЛЬ «М’ЯКИХ НАВИЧОК» ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ФОРМУВАННІ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |