Abstract:
Правові аспекти регулювання підготовки фахівців дошкільної освіти визначають важливість формування інтегральної компетентності фахівців дошкільної освіти, що здатна компетентно розв‘язувати складні комплексні завдання і проблеми в галузі дошкільної освіти, фахової передвищої освіти, керуючись принципами толерантної комунікації, культурної і міжкультурної взаємодії, творчої, креативної й інноваційної професійної діяльності. Для ефективної реалізації визначених пріоритетів у професійній підготовці здобувачів фахової освіти залишається психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу у фаховому коледжі. Центральним сегментом психолого-педагогічного супроводу в умовах педагогічного коледжу є здобувач освіти, його самостійна робота за розробленим алгоритмом, який спрямовує майбутнього вихователя на самостійно-продуктивне опрацювання теорії і фахових методик.