Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дем`янчук, В. А. | |
dc.contributor.author | Дем`янчук, А. С. | |
dc.contributor.author | Мединська, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2023-11-01T12:37:47Z | |
dc.date.available | 2023-11-01T12:37:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.) у 4 ч. - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ" ; О. Зень, 2023. - Ч 1. - 283 с. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-617-601-466-9 | |
dc.identifier.isbn | 978-617-601-466-9 (ч.1) | |
dc.identifier.uri | https://doi.org/10.5281/zenodo.8421030 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4372 | |
dc.description.abstract | У збірнику тез доповідей учасників Міжнародної науково-практичної конференції до 30-річчя Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) "Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті" означено актуальні проблеми психолого-педагогічних досліджень. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | психолого-педагогічні дослідження | en_US |
dc.subject | МЕГУ | en_US |
dc.subject | університет МЕГУ | en_US |
dc.subject | музей миру | en_US |
dc.subject | педагогічні ііновації | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | освітній простір | en_US |
dc.subject | креативність особистості | en_US |
dc.subject | початкова школа | en_US |
dc.subject | професіоналізм вчителя | en_US |
dc.subject | професійний імідж | en_US |
dc.subject | обдаровані діти | en_US |
dc.subject | музичне мистецтво | en_US |
dc.subject | інноваційність | en_US |
dc.subject | старшокласники | en_US |
dc.subject | дошкільнята | en_US |
dc.subject | мовленнєво-пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | уроки української мови | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | початкові класи | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | метод активного навчання | en_US |
dc.subject | феноменологія комунікації | en_US |
dc.subject | молодші школярі | en_US |
dc.subject | математична компетенція | en_US |
dc.subject | безпечне середовище | en_US |
dc.subject | м’які навички | en_US |
dc.subject | звукова культура мовлення | en_US |
dc.subject | дидактична компетентність | en_US |
dc.subject | Нова українська школа | en_US |
dc.subject | НУШ | en_US |
dc.subject | казка | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | виховання психологів | en_US |
dc.subject | моніторинг | en_US |
dc.subject | якість освіти | en_US |
dc.subject | урок "Я досліджую світ" | en_US |
dc.subject | принцип наочності | en_US |
dc.subject | медіаграмотність | en_US |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | дослідницька компетентність | en_US |
dc.subject | фахові компетенції | en_US |
dc.subject | вчитель фізкультури | en_US |
dc.subject | лідерство | en_US |
dc.subject | національно-патріотичне виховання | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | Я-концепція | en_US |
dc.subject | лікарі-стоматологи | en_US |
dc.subject | конфліктність підлітків | en_US |
dc.subject | інтерактивні технології | en_US |
dc.subject | діти з особливими потребами | en_US |
dc.subject | самоконтроль | en_US |
dc.subject | сталий розвиток | en_US |
dc.subject | інтегрований урок | en_US |
dc.subject | soft skills | en_US |
dc.subject | Монтессорі | en_US |
dc.subject | український фольклор | en_US |
dc.subject | принцип наочності | en_US |
dc.subject | дидактична гра | en_US |
dc.subject | козацька Україна-гетьманщина | en_US |
dc.subject | фольклорні жанри | en_US |
dc.subject | психотерапія ВПО | en_US |
dc.subject | андрагогіка | en_US |
dc.subject | музично-виховна робота з учнями | en_US |
dc.subject | музейна педагогіка | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | мультимедійні технології | en_US |
dc.subject | природознавча компетентність | en_US |
dc.subject | екологічна компетентність | en_US |
dc.subject | інфорграфіка | en_US |
dc.subject | профілактика емоційного вигорання | en_US |
dc.subject | медична освіта | en_US |
dc.subject | арт-терапевтичні технології | en_US |
dc.subject | моральне виховання | en_US |
dc.subject | stem-технології | en_US |
dc.subject | арт-терапія | en_US |
dc.subject | В. Сухомлинський | en_US |
dc.subject | BATH SPA University | en_US |
dc.subject | Степан Якимович Дем'янчук | en_US |
dc.subject | історико-педагогічні дослідження | en_US |
dc.subject | квест-технології | en_US |
dc.title | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. Частина I | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Book | en_US |