Abstract:
Сьогодні в світі зростає загальна чисельність дітей, які не мають змоги користуватися послугами шкільної системи освіти. За оцінками ЮНІСЕФ, до 2030 року 60 мільйонів дітей не матимуть доступу до початкової освіти [9]. Крім того, починаючи з 2007 р. загальний показник охоплення шкільною освітою дітей у світі не змінюється, що не можна вважати сприятливою тенденцією. Причинами цього є несприятливі глобальні явища у людському суспільстві. Зміна клімату, глобальні конфлікти лише загострюють ці проблеми, збільшуючи кількість дітей, які не мають повноцінного доступу до шкільних послуг. Сьогодні проблема полягає не лише у «довезені» дітей до школи. Пройшли ті часи коли наявність вчителя та певного приміщення вважалися достатніми для забезпечення освіти. Зараз гостро постають проблеми якісної інфраструктури, матеріально-технічного забезпечення та доступу до інформації. Постає проблема, чим діти будуть займатися у школі? Часи читання підручника та переказування його біля дошки вже минули.