dc.contributor.author |
Ушаков, М. І. |
|
dc.contributor.author |
Бондарчук, В. Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-03T10:06:47Z |
|
dc.date.available |
2024-01-03T10:06:47Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ушаков М. І. Інтернет-маркетинг як головна рушійна сила сучасного бізнесу / М. І. Ушаков, В. Ю. Бондарчук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 208-210. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4457 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі жодна галузь бізнесу не існує без Інтернету. Основними методами інтернет-маркетингу, що можуть бути використані для досягнення різних цілей бізнесу, є:
- оптимізація пошукових систем (SEO);
- платна реклама (PPC);
- маркетинг у соціальних мережах. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
Інтернет-маркетинг |
en_US |
dc.subject |
сучасний бізнес |
en_US |
dc.subject |
SEO |
en_US |
dc.subject |
оптимізація пошукових систем |
en_US |
dc.subject |
PPC |
en_US |
dc.subject |
платна реклама |
en_US |
dc.subject |
маркетинг у соціальних мережах |
en_US |
dc.subject |
Google |
en_US |
dc.subject |
мета-теги |
en_US |
dc.subject |
відеопрогравачі |
en_US |
dc.subject |
контент |
en_US |
dc.subject |
HTML-теги |
en_US |
dc.subject |
Pay-Per-Click |
en_US |
dc.subject |
Google Search Console |
en_US |
dc.subject |
Google Analytics |
en_US |
dc.title |
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК ГОЛОВНА РУШІЙНА СИЛА СУЧАСНОГО БІЗНЕСУ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |