Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Грисюк, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T11:20:27Z | |
dc.date.available | 2024-01-03T11:20:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Грисюк А. В. Проблематика мобільного навчання / А. В. Грисюк // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 177-182. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4469 | |
dc.description.abstract | З розвитком інформаційних технологій все більшої популярності почали набувати платформи та сервіси для online - навчання. Завдяки сучасним інформаційно-комунікаційним технологіям почало швидко розвиватися мобільне навчання (m-learning), тобто навчання з використанням мобільних гаджетів - смартфонів, планшетів та ноутбуків. Мобільне навчання позиціонує себе як всюди доступне - «навчайся будь-де та будь-коли». Згідно досліджень y 2022 році кількість користувачів смартфонів у світі склала 6,648 мільярда, тобто 83,32% населення світу має смартфон. Загалом кількість людей, які володіють розумними та функціональними телефонами, становить 7,26 мільярда, що становить 91,00% населення світу. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | мобільне навчання | en_US |
dc.subject | online-навчання | en_US |
dc.subject | комунікаційні мережі | en_US |
dc.subject | обчислювальна потужність | en_US |
dc.subject | сенсорні можливості | en_US |
dc.subject | оцифровка освітнього контенту | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМАТИКА МОБІЛЬНОГО НАВЧАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |