dc.contributor.author |
Базалицький, М. Р. |
|
dc.contributor.author |
Романюк, О. Н. |
|
dc.contributor.author |
Павлович, М. В. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-03T11:30:00Z |
|
dc.date.available |
2024-01-03T11:30:00Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Базалицький М. Р. Методи та програмні засоби оброблення полігональних моделей анімаційних зображень / М. Р. Базалицький, О. Н. Романюк, М. В. Павлович // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 172-174. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4471 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному світі існує потреба у швидкій анімації для створення повноцінного віртуального середовища. З метою автоматизації процесу анімації тривимірних персонажів у мультимедійних продуктах та підвищення якості анімаційної поверхні за допомогою заданих координатних точок, важливим є використання підходу, при якому програмний код реалізується через текстовий файл. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
оброблення полігональних моделей |
en_US |
dc.subject |
анімаційні зображення |
en_US |
dc.subject |
анімація |
en_US |
dc.subject |
мультимедійний продукт |
en_US |
dc.subject |
програмний код |
en_US |
dc.subject |
текстовий файл |
en_US |
dc.subject |
3D-редактор MAYA |
en_US |
dc.subject |
Natural Language Toolkit |
en_US |
dc.title |
МЕТОДИ ТА ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ ОБРОБЛЕННЯ ПОЛІГОНАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ АНІМАЦІЙНИХ ЗОБРАЖЕНЬ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |