Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Базалицький, М. Р. | |
dc.contributor.author | Романюк, О. Н. | |
dc.contributor.author | Павлович, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-03T11:30:00Z | |
dc.date.available | 2024-01-03T11:30:00Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Базалицький М. Р. Методи та програмні засоби оброблення полігональних моделей анімаційних зображень / М. Р. Базалицький, О. Н. Романюк, М. В. Павлович // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 172-174. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4471 | |
dc.description.abstract | У сучасному світі існує потреба у швидкій анімації для створення повноцінного віртуального середовища. З метою автоматизації процесу анімації тривимірних персонажів у мультимедійних продуктах та підвищення якості анімаційної поверхні за допомогою заданих координатних точок, важливим є використання підходу, при якому програмний код реалізується через текстовий файл. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | оброблення полігональних моделей | en_US |
dc.subject | анімаційні зображення | en_US |
dc.subject | анімація | en_US |
dc.subject | мультимедійний продукт | en_US |
dc.subject | програмний код | en_US |
dc.subject | текстовий файл | en_US |
dc.subject | 3D-редактор MAYA | en_US |
dc.subject | Natural Language Toolkit | en_US |
dc.title | МЕТОДИ ТА ПРОГРАМНІ ЗАСОБИ ОБРОБЛЕННЯ ПОЛІГОНАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ АНІМАЦІЙНИХ ЗОБРАЖЕНЬ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |