dc.contributor.author |
Горошкін, І. О. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-04T12:23:45Z |
|
dc.date.available |
2024-01-04T12:23:45Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Горошкін І. О. Система вправ і завдань як засіб формування механізмів іншомовного спілкування учнів 7-9 класів гімназії / І. О. Горошкін // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 49-51. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4518 |
|
dc.description.abstract |
Реалізація компетентнісного підходу до навчання іноземної мови орієнтує на розвиток особистості здобувачів освіти, формування в них ключових компетентностей, особистісних якостей, ціннісного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування і здобування знань у полікультурному соціумі. Завдання кожного уроку полягає в підготовці учнів до іншомовного спілкування. Урок іноземної мови сьогодні – це демонстрування значних можливостей, які надає людині мова, це щоденна практика застосування іноземної мови як потужного засобу комунікації. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
іншомовне спілкування |
en_US |
dc.subject |
полікультурний соціум |
en_US |
dc.subject |
іноземна мова |
en_US |
dc.subject |
навчання іноземної мови |
en_US |
dc.subject |
навчання учнів 7-9 класів |
en_US |
dc.subject |
читання іншомовних текстів |
en_US |
dc.title |
СИСТЕМА ВПРАВ І ЗАВДАНЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ ГІМНАЗІЇ |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |