Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Горошкін, І. О. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-04T12:23:45Z | |
dc.date.available | 2024-01-04T12:23:45Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Горошкін І. О. Система вправ і завдань як засіб формування механізмів іншомовного спілкування учнів 7-9 класів гімназії / І. О. Горошкін // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 49-51. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4518 | |
dc.description.abstract | Реалізація компетентнісного підходу до навчання іноземної мови орієнтує на розвиток особистості здобувачів освіти, формування в них ключових компетентностей, особистісних якостей, ціннісного ставлення до іноземної мови як засобу спілкування і здобування знань у полікультурному соціумі. Завдання кожного уроку полягає в підготовці учнів до іншомовного спілкування. Урок іноземної мови сьогодні – це демонстрування значних можливостей, які надає людині мова, це щоденна практика застосування іноземної мови як потужного засобу комунікації. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | іншомовне спілкування | en_US |
dc.subject | полікультурний соціум | en_US |
dc.subject | іноземна мова | en_US |
dc.subject | навчання іноземної мови | en_US |
dc.subject | навчання учнів 7-9 класів | en_US |
dc.subject | читання іншомовних текстів | en_US |
dc.title | СИСТЕМА ВПРАВ І ЗАВДАНЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ МЕХАНІЗМІВ ІНШОМОВНОГО СПІЛКУВАННЯ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ ГІМНАЗІЇ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |