dc.contributor.author |
Kochmar, D. A. |
|
dc.contributor.author |
Sheresh, D. I. |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-04T12:41:21Z |
|
dc.date.available |
2024-01-04T12:41:21Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Kochmar D. A. Features of secondary school students’ vocabulary enrichment in english lessons / D. A. Kochmar, D. I. Sheresh // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 40-42. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4522 |
|
dc.description.abstract |
The search for effective ways of learning foreign vocabulary remains relevant, since the process of mastering verbal material is burdened with certain difficulties. As a result, the majority of secondary school graduates master a small number of words and make a large number of lexical errors in speech, the analysis of which suggests that the main reason for their occurrence is the insufficient level of formation of automatisms for learning vocabulary. Students concentrate on how to say, not what to say. |
en_US |
dc.description.sponsorship |
Пошук ефективних шляхів засвоєння іншомовної лексики залишається актуальним, оскільки процес оволодіння словесним матеріалом обтяжений певними труднощами. Як наслідок, більшість випускників загальноосвітніх шкіл опановують невелику кількість слів і допускають велику кількість лексичних помилок у мовленні, аналіз яких дозволяє стверджувати, що основною причиною їх виникнення є недостатній рівень сформованості автоматизмів засвоєння лексики. .Студенти концентруються на тому, як сказати, а не на тому, що сказати. |
en_US |
dc.publisher |
ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
en_US |
dc.subject |
іншомовна лексика |
en_US |
dc.subject |
словарний запас учнів |
en_US |
dc.subject |
англійська мова |
en_US |
dc.subject |
english lessons |
en_US |
dc.title |
FEATURES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ VOCABULARY ENRICHMENT IN ENGLISH LESSONS |
en_US |
dc.title.alternative |
Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |