Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Brdyś, Н. | |
dc.contributor.author | Nisanoglu, N. | |
dc.date.accessioned | 2024-01-04T12:47:25Z | |
dc.date.available | 2024-01-04T12:47:25Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Brdyś Н. Some aspects of using artificial intelligence in a language teaching process / Н. Brdyś, N. Nisanoglu // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 38-40. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4523 | |
dc.description.abstract | Teaching methods have undergone major changes over the last several decades. Traditionally, students would use books or dictionaries to translate text or they would ask a teacher about the meanings of words, phrases, and expressions. When computers entered a class, the machines revolutionized the processes of working with a text, facilitated its understanding, and allowed students to work more efficiently. Recently, a great deal of emphasis has been laid on Artificial Intelligence (AI) applications that are used by educators with the aim “to explore the potential pedagogical opportunities”. Moreover, some researchers claim that without integrating AI into language education it will not maintain competitiveness. The main focus of this short study is to point to a few basic issues that arise from the use of AI in the future classroom. | en_US |
dc.description.sponsorship | За останні кілька десятиліть методи навчання зазнали серйозних змін. Традиційно учні використовували книги чи словники для перекладу тексту або запитували вчителя про значення слів, фраз і виразів. Коли комп’ютери з’явилися в класі, вони революціонізували процеси роботи з текстом, полегшили його розуміння та дозволили учням працювати ефективніше. Останнім часом велика увага приділяється додаткам штучного інтелекту (ШІ), які використовуються педагогами з метою «дослідити потенційні педагогічні можливості». Крім того, деякі дослідники стверджують, що без інтеграції ШІ в мовну освіту він не зможе підтримувати конкурентоспроможність. Основна мета цього короткого дослідження полягає в тому, щоб вказати на кілька основних питань, які виникають у зв’язку з використанням ШІ в класі майбутнього. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | artificial intelligence | en_US |
dc.subject | teaching process | en_US |
dc.subject | переклад тексту | en_US |
dc.subject | процес навчання | en_US |
dc.subject | штучний інтелект | en_US |
dc.title | SOME ASPECTS OF USING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN A LANGUAGE TEACHING PROCESS=ДЕЯКІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МОВИ | en_US |
dc.title.alternative | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) | en_US |
dc.type | Article | en_US |