dc.contributor.author |
Гусарук, В. |
|
dc.date.accessioned |
2018-04-25T13:13:06Z |
|
dc.date.available |
2018-04-25T13:13:06Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.isbn |
978-966-7359-75-1 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/452 |
|
dc.description.abstract |
У статті досліджено передумови виникнення Інтернет-маркетингу на основі аналізу особливостей формування електронної торгівлі. Розглянуто поняття електронної комерції як підґрунтя до виникнення Інтернет-маркетингу. Визначено основні тенденції розвитку Інтернет-маркетингу в Україні, перспективи і особливості подальшої Інтернет-торгівлі у вітчизняному просторі. // The article is devoted to the research of preconditions of Internet marketing emergence through the analysis of e-commerce formation. The views on the definition of the category of online marketing by foreign and domestic scholars are considered and analyzed. The trends in Internet marketing in Ukraine are investigated; perspectives and especially the further development of online marketing in the domestic space are defined. |
en_US |
dc.publisher |
Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 5-11. |
en_US |
dc.subject |
Інтернет-маркетинг, Інтернет-торгівля, перспектива. |
en_US |
dc.subject |
Internet Marketing, Internet commerce, prospects. |
en_US |
dc.title |
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |